Lundkommardagen

... inte en helt nykter helg blev det denna gång heller. fan. men men, vi vann ju biljetter till standupshow på hotellet igår, och jäävlar vad jag skrattade. tårarna till och med sprutade. haha.
efter showen tog vi en öl i baren men bestämde oss för att gå hem till oss och dricka istället. så jag, emma, marie, jonny och sandra gick hem och blev fulla.
dock somnade jag as tidigt så det var nice!

vaknade runt 11 idag, tog en tur till butiken och handlade hem gott och nu äntligen är det vår på ön. vi hämtade även ut våra paket från nelly och hm så nu behöver vi nog inte handla på ett tag!

klockan halv sex ikväll går jag, emma, marie, therese, peter och david upp mot fjället för att se när alla 250 000 lunnefåglar flyger hit till ön. sedan blir det en lugn kväll med tårta och film eftersom världens bästa emma fyller år idag. grattis bästa vän!

och sen har vi söndag, då kommer ju älsklingen hem igen och jag kan inte sluta tjata om det. hiihiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0