nykter helg..

tjoo. idag är det äntligen fredag och solen skiner för fullt här på ön. jobbet denna vecka har gått bra, och tiden har gått fort.
ikväll när vi är klara på jobb så drar jag, emma och marie iväg till hotellet för att kolla på nån ståuppshow.
imorgon kommer lunnefåglarna, och mot kvällen ska vi sitta barnvakt åt pluttisarna. så det blir med andra ord min första nyktra helg sedan jag kom hit. behövligt!

igårkväll hade jag ett långt och trevligt samtal med bästa becca och sedan med älsklingen som var på väg till broadway, den lille rackaren :((
men på söndag, då äntligen kommer hon hem. då blir det pussar och kramar så det skriker om det. åååh vad jag längtar!!!

men men, nog om de.. nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ta en promenad med stella innan det är dags för kvällens jobb.
fint dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0