babben <3

waaah nu händer det mycket här. jag har ju inte hunnit blogga nånting kom jag just på.
jag och min kära flickvän har fått lägenhet, så förutom jobb så är det fullt upp med att planera inför flytten som förmodligen blir redan nästa vecka. har just beställt en tv, och så ska förhoppningsvis svärföräldrarna köpa med lite hyllor och annat smått & gott från IKEA när dom kommer tillbaka från semestern.
sen så har vi ju även skaffat en söt liten pus, babben heter hAn. så här är det livat & fullt upp hela dagarna.

nästa helg åker vi till lillehammer för att fira thyras födelsedag med alkohol & trevligt sällskap. så det kan ju faktiskt bli lite skönt att få komma bort från kaoset en sväng, även om vi inte har den tid till det, men ändå!

thea åkte just till sandnessjön, och jag saknar henne redan.. :( men nu ska jag ta mig i kragen och börja städa lite tänkte jag, sen ska jag ner till brudarna och hänga lite, och sen ser vi vart kvällen leder oss.
fint dä, hörs häj!

vår söta pus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0