äntligen framme!

efter 20 timmars bilresa, samt 2,5 timme på en färja har vi äntligen landat här på lovund. en liten liten ö. mitt ute på havet. som faktiskt nu ska vara vårt hem det kommande halvåret! sjukt!
när vi kom fram blev vi upphämtade av skiftledaren som visade oss vägen till stugan. väl framme här har vi organiserat lite, suttit och säckat framför varsin dator och kollat utsikten över havet. vid 19 tiden hämtade skifledaren upp oss igen och guidade oss lite här på ön, vart vi skulle jobba osv.
efter detta gick vi upp till hotellet för att fixa fler nycklar och kolla upp lite viktigt som är bra att veta nu såhär i början.. alla är så trevliga här!
imorgon, klockan 06.00 har jag mitt första jobbpass, tillsammans med elin. vi blev placerade på frysavdelningen, så om vi förstått det rätt kommer vi se till att maskinerna går som dom ska. det återstår att se.
och med tanke på att vi måste gå upp svintidigt så blir det att äta nånting nu och sedan sova. så jag återkommer imorgon igen, kanske med lite roligare inlägg! :)

fint dä, hörs häj

Kommentarer
Postat av: bäver

lycka till imorgon och frys inte ihjäl! godnatt fina :*

2012-02-19 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0