mot lovund

utgången igår blev lyckad med härliga människor. men hemvägen minns jag inte.
vaknade idag med sprängande huvudvärk också, underbart när man ska sitta i en bil i nästan 15 timmar!
förstår inte varför jag är så jävla dum och dricker alkohol när jag vet att jag ska göra något dagen efter. nej, nu får det vara nog. ska verkligen försöka att vara nykter i alla fall till min födelsedag, i april.

nog om alkohol. jag har här på morgonen gjort iordning lite matsäck till mig & emma, duschat, städat, packat klart det sista & rensat kyl&frys.
klockan två kommer mamma och hämtar oss för att sedan skjutsa oss till falun där vi ska hämta bilen. sedan drar vi. gooosch, jag börjar bli riktigt nervös nu. och jag kommer säkert grina som ett litet barn i flera timmar när jag kramat mamma hejdå.
fy. även nog om detta!
det blir bra!

vi kommer att starta en gemensam blogg när vi stabiliserat oss på lovund. så jag länkar det när allt är klart.
fint dä, hörs, häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0