mu

har suttit fast vid den här jävla datorn mer eller mindre halva dagen nu. känns lagomt bra i ryggen, eller!? nej.
vi har tagit oss en promenad i alla fall, till affären för att köpa cigg. på vägen träffade vi therese & peter och stog på vägkanten och tjötade en liten stund, sedan hem, till datorn, igen!

och förutom att jag pratat med en söt stina nästan hela dagen så har jag och emma skrattat så vi fått kramp, och då menar jag verkligen kramp i magarna. fyfaaan vad kul vi hade där ett tag. och för den delen var stina också med på ett hörn.
och det vi skrattat åt är detta. ju mer man kollar, desto roligare blir det, tro mig!

http://www.youtube.com/watch?v=h46ry-hpM3o&list=PL4B44D32174040EC4&index=43&feature=plpp_video
haha åh.
för övrigt kommer stina hit, förhoppningsvis i april, och stannar ett par veckor. vi längtar massor här hemma i stugan :')

nu senare på kvällen har jag suttit och läst genom nästan hela min blogg, kollat gamla bilder och fått massa minnen upp i tankarna. bra som dåliga.
nu drar vi iväg och spelar squash.
fint dä, hörs häj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0