ojojoj

lite om dom senaste dagarna då..
i torsdags fick vi meddelande om att det var färdigt att flytta in i barackerna så vi sprang iväg och hämtade nycklarna sedan flyttade vi över alla grejer. när vi var klara fick vi ett till meddelande om att vi skulle in på jobb på fredagen. så efter att vi varit i sandnessjön åkte vi direkt tillbaka till jobbet och körde igång. jag, emma & andre lyfte totalt 30 ton hala fiskar och packade upp dom på hyllorna som sedan skulle in i frysen. sedan blev det ju såklart övertid så klockan 23.30 var vi klara! och tro mig, jag har aldrig någonsin varit så död i kroppen efteråt. haltade hem med extrem smärta i ryggen, handlederna och tummarna. men men, är väl en vanesak som folket här säger!
men efter jobbet gick vi till baren och umgicks med trevligt folk, tog ett par öl och sedan avslutade vi kvällen hos sandra med baileys och prat!

igår förfestade vi hos marre med ett härligt gäng, sedan gick vi till baren och hängde tills stängning halv två och sedan drog vi hem till tanja & daniel och efterfestade till 6 imorse. och fyfaaan vad kul vi hade!! :'D
när festen var slut gick jag & thea hem till mig och kollade titanic och sov kanske tre timmar. så när vi vaknade gick vi över till marre och hängde, drack kaffe och pratade. bra start på dagen!
tror dock jag var full till fem i eftermiddag, NU är jag svinbakis och ska nog sova snart.
imorgon blir det jobb 8-16 och med dom arbetsuppgifterna så lär jag sova ut rejält nu!
godnatt, fint dä, hörs häj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0