13 timmar

fy helvete vilken dag! började 8.00 imorse, packade flera ton lax och när klockan slog 16.00 då min dag på jobbet egentligen skulle va slut frågade skiftledarn om vi kunde tänka oss jobba över då det var massa massa massa ton fisk som skulle frysas in. så vi stannade kvar.. och så klart så pajar hissarna så vi fick packa allt från golvet och krångla som fan. så efter nästan 13 timmar sa min rygg ifrån, så jag stämplade ut och gick hem till sandra & jonny över en cigg och lite tjöt.
nu ska jag ta en dusch och försöka få bort fisklukten och fiskslemmet jag har över hela mig. sedan kommer thea hit och nöter indie-filmer med mig. hoppas på en bra & mysig kväll nu efter denna dag!!

hörs häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0