stormjävel jag hatar dig!

igår vid 22 fick jag för mig att jag ville spela squash, så jag och thea gick till hallen och efter 35 minuter var vi båda två helt slut så det blev ingen direkt träning igår inte..
hemåt istället, och stormen höll mig vaken precis hela jävla natten och jag hatar det när man ska upp klockan 7 för att sedan jobba hela dagen. men men, det gick bra på jobbet idag, trots lite strul och tröttsamhet.
efter jobbet gick vi hem & slocknade direkt när jag la mig på sängen för att värma mig under mammas mysiga filt hon skickade med mig hit.
vaknade för en stund sen av att thea kom in och hoppade på mig, och sophia ville ta en cigg så ut i stormkylan och sedan snabbt in igen.
nu blir det matlagning och filmmys. softa idag och raj raj imorgon, de är nice!

fint dä, hörs häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0