hamnholmen

usch, jag nästan skäms över att jag nästan aldrig skriver i bloggen. har så mycket annat för mig hela tiden.
i fredags var det partaj, som vanligt här på helgerna. lördagen spenderades med min fina & emma, då blev det god mat och film. sedan fick vi äntligen flytta in i nya huset, så vi gjorde iordning lite här hemma och hade det mysigt.
söndagen blev slapp, kan inte minnas att vi gjorde nånting faktiskt.. haha

under veckodagarna då.. förutom att jag jobbar, så softar vi mest. och sen hänger jag ju en hel del med min fina såklart. så det är massa bra och mysigt!
well well.. nu ska jag läsa lite, sedan blir det myspys ikväll och sova tidigt så man orkar upp imorgon.
bilder från nya huset kommer senare, pallar inte nu.
fint dä, hörs häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0