kom våren.

har varit så otroligt jävla trött denna vecka. har inte orkat göra nånting annat än att sova, äta, mysa med älskling och jobba. och varje dag har vi sagt att vi ska bättra oss, att börja träna igen, äta bättre, hitta på saker och sova tidigt. men allting bara skjuts upp.. fan också!
jaja, nästa vecka då jävlar blir det skärpning, om inte så måste jag straffa mig själv.

idag efter jobbet har jag och thea sovit lite middag, sedan ätit middag med svärföräldrarna och nu sitter jag hemma och gör ingenting. thea kommer hit snart. blir nog att ta det lugnt ikväll och sova tidigt, försöka i alla fall!

imorgon är det fredag och sedan helg. om vädret håller i sig som det är nu så blir det grillning, fiske och mys med fint folk.
fint dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0