new slang.

hahaha jag orkar inte med våra misslyckade planer att hålla oss nyktra en hel helg. i alla fall..
i fredags invigde vi vår nya grill här hemma och käkade gott tillsammans hela gänget. så det blev en lugn och mysig kväll med mina brudar.
även på lördagen lagade vi gemensam middag allihopa och på kvällen tror jag vi satt i soffan typ tre timmar och undrade vad vi skulle hitta på. till slut sa thea: äh ska vi dricka? och ja, så blev det. förfestade hemma hos oss och drog vidare mot hytta där det snackades och dracks för fullt. efter det blev det efterfest hos joanne men det blev en tidig hemgång för min och theas del.

igår tog jag och älskling oss en promenad i regnet, sedan låg vi i sängen och glodde film, käka massa gott och myste för fullt. bra dag.

idag var vi tillbaka på jobb, igen. dagen har gått sakta men direkt vi slutade gick jag och njöt en stund i solariet så det har varit en helt okej dag. vi har nyss vräkt i oss massa mat och ska snart städa huset tänkte vi.
men först ska jag ringa andrea!
fint dä, hörs häj!

btw. såg idag att dom bokat The Shins till peace and love!!! :'D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0