vila i frid M <3

denna helg har varit fantastisk skön. i fredags när vi slutat jobbet hade jag, älsklingen & emma tacokväll och fortsatte på vårt harry potter maraton. 
och så igår tog först jag & älskling en långpromenad med bestemor. vi matade änder, åt körsbär & bara umgicks. supermysigt! när vi lämnat bestemor på tunet gick vi vidare till svärföräldrarna och hade ytterligare en tacokväll med film, också supermysigt! :)
idag startade vi med storstädning här hemma i lägenheten, så nu är det skinande rent och vi stortrivs. älsklingen bakade även en kryddekaka som fick svalna medans vi gick till svärföräldrarna, igen, fast på söndagsmiddag då vi åt fårikål (norges nationalrätt). efter det gick vi mot tunet då vi blivit inbjudna på kaffe & tårta med bestemor & dom andra damerna på hemmet. dom är för söta! 
sedan blev det hemgång och nu har jag och älskling haft myskväll med te och kryddekaka. så det är väl det som hänt denna helg. behövligt och supersupersupermysigt har vi haft det! 
och du thea, du är den finaste jag vet & jag har aldrig varit mer lycklig än vad jag är med dig <3
 
i torsdags fick himlen en ängel tillbaka. 
jag saknar dig & tänker på dig, men jag vet att du har det bra nu. 
vila i frid, morbror micke <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0