mo

blev en lång tröttsam dag idag då jag satt uppe till 3 inatt och pratade med thea, ingen av oss kunde sova. så typiskt. men när jag väl lagt mig lyckades jag minsann somna direkt och klev upp igen vid halv sju imorse för att springa till båten.
jag och emma åkte in till mo i rana för att fixa klart med skattekorten och sedan fick vi fördriva tiden i centrum för att bussjäveln tillbaka till kajen inte gick förns vid 16 idag.
men det blev lite shopping i alla fall så det är nice. införskaffade mig en svinsnygg skjorta, en tröja och ett par byxor. nöjd!

när vi kom hem, för ca två timmar sen gjorde vi ordning lite käk och sedan har vi kollat svtplay under tiden.
ska strax iväg och spela squash och imorgon är det jobb klockan 8.
fint dä, hörs häj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0