ellos

hej hej hallå.
igår blev det invigning av badkaret här hemma tillsammans med fina. efter det avslutade vi kvällen med pippi och sedan slocknade vi.
idag har varit en tuff dag för mina handleder på jobbet. men det gick okej ändå. efter jobbet tog jag och thea oss en liten middagsvila och när hon sedan begav sig iväg för att käka middag så passade jag på att klicka i lite good stuff som jag ska beställa hem till huset.

imorgon blir det jobb och sedan sushi hemma hos erika, och på fredag är vi permiterade från jobbet så då blir det att umgås med fölk och senare på kvällen ska julianne klippa mig, för nu jävlar är jag långhårig, fyfan.
nu ska jag softaaaaaaaa, fint dä, hörs häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0