allt i ett.

nej men hallå, om man ska passa på att blogga lite nu en snabbis när jag faktiskt sitter ensam vid min nya fräscha dator ;p

i lördags gick jag, emma, therese, peter och marie upp på fjället för att se på lunnefåglarna och utsikten. det var helt fantastiskt fint där uppe, har nog nästan inte sett något finare.. sjukt.

sedan i söndags så kom ju min älskade Thea äntligen hem efter en lång resa i Usa. så jag och svärfar tog båten över till Onöy för att hämta henne där och när vi kom hem blev det middag och massa mys hela kvällen. <3

annars i veckan har det mest bara varit att jobba, äta, mysa och sova. vi har varit jätte trötta, konstigt nog. nu när det äntligen är vår här på ön.
igår tog jag och älskling oss en tur upp på fjället.. satt där uppe på en sten och kollade solnedgången och pratade. helt perfekt!

och nu är det ju helg, äntligen.. tydligen ska markus m.fl ha nån slags överrasknings grej här hos oss ikväll.. har inte en endaste aning om vad det kan vara men det ska bli skoj att se!
så nu blir det att fixa sig klart, och sedan gå ut och njuta i solen med kaffe, cigg & underbart sällskap <3
här kommer även lite bilder från veckan.. när vi vandrade upp på fjället för att se lunnefåglarna, när vi åkte båt, när vi varit på promenader osv osv.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0