long time ago

hejhejhallå. nu är det såhär att min dator crashade för över en vecka sedan och har ej kunnat blogga på hundra år känns det som.
jag lever, jag mår bäst och livet flyter på som det ska.
idag hämtade jag ut min nya dator som jag beställt så nu äntligen kan jag börja blogga och göra viktigheter.
idag orkar jag dock inte skriva så mycket, inte heller lägga upp bilder. men imorgon kanske.

på lördag kommer lunnefåglarna, så det ska bli sjukt häftigt att se det! även emma fyller år, så jag har lovat att baka tårta och sedan droppar vi alkoholen och sitter eventuellt barnvakt istället.
för på söndag vill jag vara pigg och glad, för då kommer nämligen älsklingen hem igen efter 2,5 veckor i USA. som jag saknat henne!

nä nu ska jag springa över till marie och ta en cigg, sedan är det dags för jobb.
fint dä, hörs häj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0