Norge, here we come!!

sen jag bloggade sist har det i vanlig ordning varit fullt ös med massa som ska fixas inför flytten till norge. jag har även legat sjuk som en jävla gnu och nästan kollapsat, säkert hundra gånger om. men idag är det mycket bättre.
mamma hämtade mig tidigare idag och tog med mig till american take away där vi mumsade i oss pizza och sedan god kaffe på det. sedan handlade vi lite behövligt som jag ska ha med mig till norge också, tack mamma, du är bäst i hela världen! fast det vet du nog redan.
nu ikväll har jag packat klart allt, hoppas jag. står en hel hög med väskor här framför mig och rummet känns tomt och trist.
ikväll ska vi unna oss några öl då det blir våran sista kväll i dalarna. jag ska kramas, dansa, skratta, kanske gråta en tår eller två och framförallt NJUTA av varje sekund.
det kommer bli bra det här! :)

jag tror att det är först nu, dagen innan vi verkligen åker, som jag förstått att jag faktiskt ska vara borta i ett halvår. och att åka hem och hälsa på när man vill är ju ganska uteslutet, tyvärr! imorgon klockan tre hämtar vi bilen och sedan åker vi.. och jag hoppas så innerligt att ni alla nära & kära kommer och hälsar på oss där borta.

nej usch, detta känns ledsamt. men bra. på samma gång.
nu måste jag duscha och klä på mig så vi kommer iväg i tid.
peace, hörs häj!



Kommentarer
Postat av: bäver

jag kommer saknar dig så himla mycket monki, du är den finaste! tusen pussar <3

2012-02-17 @ 20:29:26
Postat av: Anonym

snygg

2012-02-27 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0