17 maj m.m.

jahopp, nu var det ett litet tag sedan jag bloggade igen. men det blir lätt så när man har annat skoj för sig.
i onsdags blev det grillning och några öl med trevligt sällskap. kvällen avslutades ganska tidigt för min och theas del, men det var bara bra.

på torsdagen var det ju Norges nationaldag så den dagen startade vi med god frukost hos thea med svärföräldrar, sedan vidare upp mot skolan där 17 maj tåget startade. sedan gick vi runt hela lovund, ca. 1,5 timme. efter det blev det tårta, glass, kaffe och läsk på skolan med trevligt folk. och på kvällen blev det god och trevlig middag på hotellet med svärföräldrar, thea, theas farmor + syster.
vi hade en otroligt mysig dag. tack för det!

både igår och idag har jag varit sjuk. frossa, halsont, hosta like hell och täpt i näsan.. så ja, en äcklig jävla förkylning med andra ord.  vi har bara tagit det lugnt jag och thea, kollat film, myst, ätit massa onyttigheter och sovit.

just nu sitter jag på mitt rum, har inte gjort något speciellt alls idag. thea är på konfirmation och jag ska snart laga tacos tillsammans med brudarna här hemma.
och ikväll blir det att mysa med älskling bara.
fint dä, hörs häj.

här kommer lite bilder från den senaste tiden.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0