kom.

långhelgen vi precis haft har varit nice. vi har mest tagit det lugnt, ätit massa gott, kollat filmer och igår var det middag med älskling & hennes familj. det var mysigt!

idag fick jag upplärning på "blögging".. det var nice, men fyfan i helvete vad ont i kroppen jag har nu. känner mig seriöst som en 80 år gammal tant med alla fel man bara kan ha. visserligen var det inte lika jobbigt som på fryspacking men nästan så..
jaja, jag ska inte klaga. jag gillar variation och lite träning skadar inte! :)

bara 3 arbetsdagar kvar denna vecka, sedan blir det långhelg igen. skönt som fan. låt tiden rulla på, fort som fan, tack!
nu ska jag invänta min kära flickvän så jag kan äta och gå och sova. för det tänker jag inte göra ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0