sei.

nu har jag äntligen hängt undan vinterjackan, haha, känns helt sjukt att det inte är förens nu som man kunnat gå utan den. det är för fan snart juni!
jaja.. idag har det varit superväder, men jag har jobbat. dräpt miljoner fiskar och efter det pratat ett långt och trevligt samtal med min kära mor.

håller på och tvättar för fullt och jag är så sjukt jävla sugen på juice, men nej, min juice som jag köpt är hemma hos thea och hon är kvar på jobbet så den kommer jag inte åt förens hon kommer hem. åhhhhhh. bajs.

nu är det bara en dag kvar på jobbet, sen äntligen gott folk.. lååånghelg!! ;) gud vad jag längtar. wiiiihi.
jaja nu ska jag springa ner och kolla tvätten och sen ska jag tvinga elin att klippa mig.
fint dä, hörs häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0