Mo.

hejhej.
idag är jag en sjukling och hemma från jobb. tänkte tvinga iväg mig själv men kändes lite osmart. så jag sitter här i soffan, med täcke och kaka som vi bakade igår. annars händer det som vanligt inte så värst mycket mer här, förutom jobb. denna vecka har det varit jobb 05-13 för min del och fy fan vad tungt det är att gå upp klockan 04. 
men snart är det helg, och på lördag tar jag och älskling båten till fastlandet och Mo i Rana. måste införskaffa oss kläder till 40 årsjubileumet på jobbet nästa helg. 
förhoppningsvis får vi även besök av familjen denna månad. mamma, mormor och lotta ska få se hur fint vi har det här ute på ön. 
om en timme kommer älsklingen hem från jobbet, så jag borde försöka ta mig ur soffan och laga lite mat åt oss :)
fint dä, hörs häj

lite bilder från en tid tillbaka..












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0