7 av kanske 5000 bilder..

Det har redan gått 2 månader sedan vi kom tillbaka till Norge efter resan runt jorden, men jag har inte orkat brytt mig om varken bloggen eller att ladda upp bilder från den fantastiska resan. Vi har kanske 5000 bilder tillsammans, och här är bara 7 av dom, bara från Thailand och Malaysia... 

Jag och Thea har packat i flera dagar och på fredag flyttar vi, äntligen. Bergen sägs ju vara Norges "göteborg", så där kommer vi nog att stortrivas! 

Tuk-tuk i Thailand
 
En lång, slitsam och otroligt tråkig båtresa till Langkawi, Malaysia
 
Jag och älsklingen i en "longtailboat" utanför The Beach i Thailand
 
Bangkok, Thailand
 
Bangkok, Thailand
 
Bangkok, Thailand
 
Phi Phi island, Thailand
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0